Luați zece colegi de birou și ziceți la plezneală: „Hai să ieșim și noi azi la masă, că ne-am săturat de comandat!” Când toată lumea e de acord, mergeți întâi la un restaurant pe-aproape, iar dacă n-au locuri, mergeți la altul, tot aproape de birou. Dacă lucrați în Primăverii, mergeți la Barca. E la demisolul unui hotel, Green Forum. Strada e Barbu Iscovescu, numărul e 19. Țineți minte, ca să puteți ocoli.
Barca ăsta e raw vegan și nici nu primesc card. Dacă ți-i foame, tot găsești un falafel și dacă sunteți zece, tot puneți mână de la mână să puteți plăti cash.
Dați comanda foarte repede, că știți cam ce puteți duce și oricum e sala goală, chelnerul e numai al vostru. Foarte amabil și serviabil. Chelnerul vă spune cum toată mâncarea se face pe loc, deci va dura cam 20 de minute.
Puteți merge și dacă aveți un început de foame, asta nu va face decât să agraveze lucrurile. În continuare se vor petrece următoarele:
- se va aduce apa;
- se va aduce limonada;
- peste 20 de minute cineva va cere niște pâine, dar nu se va observa încă nimic iritant;
- peste 25 de minute vor intra doi domni care vor comanda;
- peste 30 de minute veți începe să vă uitați la ceas, dar vă veți lua cu altele;
- peste 45 de minute veți întreba chelnerul drăguț ce se întâmplă și el vă va spune că totul va fi gata imediat;
- peste 55 de minute cei doi domni care au venit după voi și au comandat își vor mânca supa;
- peste o oră veți hotărî că sunteți prea mulți ca să vă mutați cu cortul în altă parte, dar nu veți lăsa bacșiș;
- peste o oră și cinci îi veți reproșa chelnerului diverse chestii, iar el vă va răspunde bățos că în „meseria lui” (citat) toată mâncarea se aduce odată;
- peste o oră și un sfert vor veni supele – două reci și două fierbinți, în medie numai bune de mâncat;
- peste o oră și douăzeci va începe să vină mâncarea pentru cei care nu au comandat supă;
- peste o oră și jumătate se va cere felul doi la pachet pentru cei care au comandat și supă;
- peste o oră și trei sferturi se va cere nota. nota va veni imediat. se vor strânge banii;
- peste două ore chelnerul va veni și o va anunța pe fata care a comandat și desert (o felie de tort) că mai durează pentru că tortul e de le congelator și n-au cum să-l taie. toată lumea va ține gura strâns închisă ca să nu-i explice chelnerului cum stă treaba cu meseria lui. se va scoate instantaneu orice urmă de bacșiș din banii strânși. se vor promite recenzii proaste pe restograf și trip advisor;
- peste două ore și cinci unii vor pleca fiindcă au treabă sau să-și ia altceva de mâncare. ceilalți vor aștepta pachetele;
- peste două ore jumate vă veți întoarceți la birou cu mâna goală, pentru că Barca nu a fost în stare să termine felul doi (trei bănuți de falafel pe porție) și să vi-l pună la pachet.
- peste aproape trei ore, Barca vă va trimite pachetele cu falafelul restant.
Poftă bună.
Păi… supă fierbinte la raw vegan? Eu știam că dacă e fierbinte nu mai e raw.
De acord. Dar așa arată meniul lor. Are și niște supe, paste și falafel. Falafelul cu pricina.
Buna ziua! Ne pare tare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o in restaurantul nostru. In timp ce ne putem asuma vina pentru comunicarea deficitara dintre ospatari si bucatarie, trebuie sa mentionam anumite aspecte pe care dumneavoastra cu siguranta nu le-ati luat in considerare.
In primul rand, in ceea ce ii priveste pe domnii care au ajuns dupa dumneavoastra si au primit comanda inainte, ei au comandat niste supe gata preparate, care au necesitat doar sa fie puse in bol, in vreme ce supele dumneavoastra au fost facute pe loc. Fiind trei supe de dovleac si fiind facute pe loc, bineinteles in acelasi timp, nu aveau cum sa fie doua supe reci. Toate au fost scoase in acelasi timp, o spunem din nou.
Ospatarul nostru v-a spus, ne pare rau daca pe un ton necorespunzator, faptul ca in meseria lui totul se aduce in acelasi timp. Va puteti da seama cat de neplacut este ca o parte din meseni sa manance, iar ceilalti sa sa se uite neputinciosi. Ne consideram un restaurant care incearca sa se comporte cat mai profesionist astfel incat respectam niste reguli de bun simt ca aceasta. Atata vreme cat comanda s-a dat toata odata, firesc este sa iasa toata odata pe sala. Asfel, nu vorbim doar de 4 supe ( din care 3 au fost in mod sigur calde), ci de macar cate un fel de mancare pentru 10 persoane. Ne asumam, din nou, greseala ospatarului, care v-a spus ca mancarea va fi gata in 20 de minute. Desi era clar ca masa pentru 10 oameni nu poate fi gata in 20 de minute, cu atat mai mult cu cat majoritatea preparatelor noastre sunt realizate pe loc, o spunem din nou, ne asumam vina.
In final, ca sa rezumam experienta dumneavoastra la restaurantul nostru, atasam pozele bonului dumneavoastra de comanda si ale notei de plata, care arata ca ati stat la noi exact 2 ore.
Ne cerem scuze si va invitam sa reveniti la noi pentru a va convinge ca experienta Barca nu este nici pe departe cea pe care dumneavoastra ati descris-o.
P.S.: Nu vad unde as putea atasa fotografiile comenzilor pe care le-ati facut (cu ora fiecareia) de la momentul sosirii si pana la tiparirea notei de plata… A fost doar o ora si zece minute.
Buna ziua,
Va mulțumesc pentru răspuns. E o surpriză plăcută. Aveți multă dreptate – a fost o problemă de comunicare și (re)prezentare. Dar a fost și o problemă de capacitate. Eram zece oameni la o masă. Restaurantul nu era nici pe departe plin. Nu cred că vă așteptați ca cei care vin la dumneavoastră să estimeze singuri durata de preparare a unui fel de mâncare. Cum ospătarul nu ne-a informat, am făcut estimările după ghidul de timp din meniu. N-are rost să întreb cum ar fi putut răspunde bucătarul la comenzile unei săli pline, că nu e cazul. Cât despre timp, eu am luat în calcul și cât a mai durat până ce falafelul ne-a fost trimis la birou, lucru pe care nu l-ați luat în calcul și care în mod clar nu e o dovadă de profesionalism din partea angajaților dumneavoastră. Ca și felul în care ni s-a comunicat că desertul comandat de colega mea nu poate fi tăiat pentru că tortul e înghețat și „mai durează”, chiar și la, să zicem o oră și 10 minute de la comandă, nu la două ore și ceva. Ca și felul în care ospătarul a ales să dea vina pe bucătar pentru intârzieri, lucru de care n-am pomenit în text, fără să realizeze ce ce spune și ce face el reprezintă pentru un client restaurantul, dincolo de calitatea mâncării. Pe de altă parte, am citit multe recenzii foarte bune ale restaurantului dumneavoastră și colegii mei, înainte de această întâmplare, vorbeau de bine. Se poate să fi fost un accident, dar un accident care mi s-a întâmplat mie și altor 9 colegi și despre care am simțit nevoia să vorbesc.